Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Använd nedanstående kontaktvägar för att kontakta oss.

GlobalConnect, växel: 075-100 00 00
Servicedesk: 075-100 01 00
Leverans: 075-100 02 00

Eller skicka e-post till servicedesk@globalconnect.se

Vid all korrespondens med helpdesk underlättas handläggningen om ni inkluderar uppgifter som företag, kontaktperson, telefonnummer och ärende.

I vår kundportal kan du se tjänster och fakturor samt se och lägga felanmälan. Portalen hittar du nedan.

Kontaktinformation

  • Självservice via kundportal

    Här kan du se dina tjänster, fakturor samt göra felanmälan.

    Kundportal

    Logga in

     

    My Telephony

    Logga in

  • Rapportera kabelbrott

    Skadade ledningar ska omedelbart anmälas till vår support 018-843-2727, dygnet runt. Om skadan skett på privat tomt så skall anmälan göras till tjänsteleverantör. Här finner du mer information och kontaktvägar till tjänsteleverantörerna i vårt nät.

    Information som behövs vid anmälan:

    • Adress där skadan skett, koordinater om möjligt
    • Bilder på skadan. Detta hjälper oss att se omfattning och skyndar på reparationen
    • Ärendenummer från Ledningskollen
    • Vem är skadevållare?

    Felanmälan ska även göras om:

    • Ledning inte påträffas inom markerat område
    • Ledning påträffas i annat läge än markerat
  • Kontakta oss

Information kring drift­störningar.