Privat Företag

Vill du beställa fiber till hushållet, bostadsrättsföreningen eller företaget, eller aktivera dina tjänster? Växla till Privat.

Molnväxel för effektivare kommunikation

Molnväxel gör det lättare för kollegor och kunder att prata med varandra oavsett plats och enhet

7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F 7B09F7AC-CC21-4F32-9082-578007289E2F

Flexibel kommunikation utan begränsningar

Mobiler, datorer och fasta telefoner. Ja, man kan till och med använda smarta klockor för att kommunicera med kunder eller kollegor. Med en molnväxel från GlobalConnect ökar effektiviteten och du håller enkelt reda på alla samtal oberoende av var du är, och vilken enhet du använder.

Våra molnväxlar är byggda med den senaste tekniken och alla delar i tjänsten är redundanta för att maximera driftsäkerhet. Tjänsten övervakas dygnet runt och åtgärder sätts in direkt om någon störning finns. Inget krångel helt enkelt.

Det krävs inget underhåll och ditt företag bestämmer vilka funktioner som ni vill använda. Vi vet att flexibla tjänster skapar störst nytta och därför anpassar vi lösningen helt efter era behov. Kommunicera när ni vill, hur ni vill och var ni vill.

Vill du veta mer? Vår expert berättar gärna mer.

+46(0)70 769 33 33

maria-therese.lindefors@globalconnect.se

Det här ingår i Molnväxel från GlobalConnect

  • Med vår molnväxel-tjänst arbetar ni tillsammans med en av våra säljare för att sätta upp strukturen för just er kommunikationslösning. Ni bestämmer exempelvis vilka kommunikationstjänster ni vill ha och hur många användare som ska få tillgång till systemet. Oavsett vad ni landar i så går lösningen att skala upp och ner så fort ett nytt behov uppkommer.
  • Dialog molnväxel är byggd ovanpå vår infrastruktur med uppdaterade komponenter. Alla delar i tjänsten är redundanta, som exempelvis centrala växlar, switchar, routrar och telefoninät. Våra molnväxlar är installerade i våra datahallar och vid serverproblem finns stabil backup.
  • I lösningen ingår webbaserad, detaljerad statistik som loggar inkommande och utkommande samtal. Statistiken sammanställs till en rapport som skickas ut regelbundet via mejl. Det går också att lägga till tjänsten Statistik Plus för att få tillgång till mer avancerade och anpassade rapporter.
  • Tjänsten övervakas från vår NOC dygnet runt för att snabbt sätta in rätt åtgärder om något går fel. Fri tillgång till service och support via vårt service desk, och via vår kundportal kan du när som helst felanmäla och skicka in ärenden när du behöver.

Vill du veta mer? Kontakta oss redan idag!

Ring oss på 075 100 00 00 eller använd kontaktformuläret nedan så kontaktar vi dig. Har du frågor som privatkund? Klicka här för att komma till konsumentwebben.

Kan mitt företag få fiber?

Med ett bredband via egen fiber slipper ditt företag krångel, får den snabbaste hastigheten och tryggaste uppkopplingen.