Kontaktcenter

Kontakta oss!

Kundupp­levelser i världsklass

Genesys Cloud från GlobalConnect levererar en av marknadens mest erkända och flexibla kontaktcenter. Inkommande samtal, mejl, sms, sociala media och chattfunktioner är några av de kanaler som Genesys Cloud hanterar. Det gör det lättare för kunderna att kontakta er och underlättar även för era anställda att leverera en kundupplevelse i världsklass.

Upptäck Genesys Cloud i den interaktiva demon.

Fördelar med Genesys Cloud

Snabbt
En molnbaserad standardlösning kräver minsta möjliga handpåläggning av er egen teknikorganisation. Med Genesys Cloud erbjuder vi allt som behövs för att skapa ett toppmodernt kontaktcenter.

Lätt
Lätt att distribuera. Lätt att använda. Ett intuitivt och sömlöst gränssnitt gör det möjligt att snabbt konfigurera konton och integrera befintliga system. Det krävs inte heller någon komplicerad utbildning. Varken för handläggare eller administratörer.

Möjlighet att växa
Systemets flexibilitet gör det möjligt att omedelbart skala er verksamhet för att möta växande behov. Tillsammans med Genesys driver vi utvecklingen genom kontinuerliga uppdateringar av funktioner och kapacitet.

Agera på fakta
Interaktiva paneler ger dig en samlad bild av kunder, handläggare och interaktioner i alla kanaler och på alla platser. Du får även del av alla fördelar som proaktiv kontaktcenteranalys och insikter innebär. Tillsammans med verktyg för att förbättra och utbilda får du dessutom ut det mesta och bästa av varje medarbetare.

Robust och säkert

De flesta molnbaserade tjänsterna har byggt in många funktioner i ett fåtal applikationer, vilket kan leda till att fel inom ett område kan starta en förödande kedjereaktion i andra områden inom samma system. Genesys Cloud-plattformen är byggd med en mikroservicearkitektur ovanpå en infrastruktur i världsklass. Varje mikroservice fungerar oberoende och delar upp komplexa uppgifter i pooler av enklare, oberoende applikationer. Fördelen är att ett fel inte leder till en dominoeffekt. Din kundservice blir alltså motståndskraftig mot avbrott.

App-bibliotek och integrationer

Om du inte vill använda någon av de många befintliga tredjeparts-apparna i Genesys Cloud Appfoundry så kan du integrera själv med dina egna stödsystem, eller ta hjälp av GlobalConnect. Genesys Clouds RESTful API:er ger en mängd möjligheter att bygga anpassade integrationer till andra tjänster och system.

Upptäck Genesys Cloud i den interaktiva demon.

Vill du veta mer om Genesys Cloud? Kontakta Anna Strömberg på telefonnummer +46 (0) 701 98 95 13 eller mejl