Framtidens Kundservice: En enkel, smidig och säker kundservice i molnet
Tid: Onsdag 3 maj kl 08.30 – 11.00
Plats: Convendum, Biblioteksgatan 29, Stockholm
08.30 Frukost serveras
09.00 Varför ska du lägga ditt kontaktcenter i molnet?
Maria-Therese från GlobalConnect går igenom fördelarna med att använda molnbaserade kontaktcenter och diskutera strategier för att göra övergången till ett molnbaserat kontaktcenter smidig och enkel. Du kommer även få insikter i hur man effektivt kan följa det regulatoriska landskapet för att säkerställa efterlevnad av gällande krav.
Maria-Therese Lindefors
GlobalConnect
9.30 Den senaste utvecklingen inom molnlösningar
I denna session kommer August från Genesys berätta om hur man kravställer datasäkerheten för ett kontaktcenter i molnet. Vi diskuterar vad molnet innebär som bärare av en kontaktcenter-lösning samt vilka delar som berör, eller berör inte, GDPR och Schrems II. En annan mycket viktig faktor vi kommer diskutera är hanteringen av PII (person data), och hur detta påverkar molnleveranser.
August Magnusson
Genesys
10.00 Paus
10.15 Friktionsfria kundupplevelser med modern kontaktcenter teknologi
Benify erbjuder sina kunder och anställda friktionsfria upplevelser med hjälp av ett äkta molnbaserat kontaktcenter. Philip berättar om valet de gjorde, fördelar de upplever samt hur lösningen hjälpte dem genom pandemin på ett enkelt sätt.
Philip Hagenfeldt
Benify
10.45 Q&A: Ställ frågor till panelen
Fyll i dina uppgifter för att anmäla dig till seminariet: