Benify – företaget som upptäckt fördelarna med Genesys Cloud®

Telefonsamtal, sms, mail, chatt eller sociala media? Idag finns det många olika sätt att hålla kontakt med sina kunder. Benify är ett av företagen som valt kommunikationslösningen Genesys Cloud® från GlobalConnect. En kostnadseffektiv och pålitlig lösning som gör det möjligt för företag att leverera en kundupplevelse i världsklass.

Personalförmåner, kvittoredovisning och lönebesked. Inte direkt de där sakerna som får HR-avdelningar och anställda att spontant brista ut i högljutt jubel. Samtidigt är det en förutsättning för att få saker och ting att fungera. Benify levererar en lösning som gör precis sådana saker enkla att hantera. Idag har företaget miljontals kunder över hela världen, vilket ställer stora krav på snabb och smidig kundkommunikation.

Här kommer tjänsten Genesys Cloud® från GlobalConnect in i bilden. Den molnbaserade tjänsten kopplar ihop alla kanaler och kontaktvägar och ger full kontroll på ärenden. Som användare behöver man inte oroa sig för att behöva ”börja om från början och berätta sin historia igen” även om man växlar mellan olika kontaktvägar.

Andra fördelar med tjänsten är exempelvis att lösningen hjälpt Benify att effektivisera arbetet med kvittohantering så att den ryms inom tre steg. Vilket i sin tur lett till riktigt stora besparingar, i både tid och pengar.

På plats inom 30 dagar
Att valet föll på just GlobalConnect som leverantör avgjordes till stor del av vår snabba hantering. Vårt mål är alltid att implementeringen ska vara gjord och att allt är igång och fungerar inom 30 dagar. Och så blev det även i fallet med Benify.

Har du behov av att effektivisera din kundkontakt? Kanske kan Genesys Cloud® vara en lösning för dig. Testa lösningen och upptäck fördelarna med Genesys Cloud i en interaktiv demo